Časté dotazy
Kdy odešlete moji objednávku?
Balení živých rostlin je komplikované a vyžaduje delší čas a pečlivost. Taktéž udržování skladu živých rostlin není tak snadné, jako jiných komodit. Standartní doba přípravy a dodání objednávky tedy může být 2 až 30 pracovních dní, podle aktuální vytíženosti eshopu a stavu rostlin na skladě. Snažíme se vždy na maximum a pracovat co nejrychleji. Pokud nemůžete nebo nechcete čekat, prosíme, objednejte jinde. Velmi Vám děkujeme za pochopení.
Je vše, co je skladem v eshopu, fyzicky přítomno na prodejně v Irské?
Z velké části ano, avšak nemáme pouze jeden sklad a proto se může stát, že některé zboží, které je skladem v eshopu, se na prodejně nenachází. Proto je lepší, pokud potřebujete něco konkrétního, nejdříve vytvořit objednávku v eshopu a zvolit osobní odběr. Dáme Vám vědět, až bude zboží připraveno na prodejně. Také se na konkrétní položku můžete zeptat přes email a co nejdříve Vám zjistíme, jestli dané zboží na prodejně aktuálně je.
Proč nemohu platit objednávku z eshopu na místě na prodejně, ale musím ji zaplatit předem?
Kvůli úspoře místa na prodejně si nemůžeme dovolit připravovat nezaplacené objednávky předem do tašek a skladovat je na místě. Objednávky z eshopu je nutné hradit předem a přijít si pro ně co nejdříve po emailovém avízu o připravení. Rostlinky tak na Vás dlouho nečekají v taškách a je to pro ně lepší. Samozřejmě je ale možné přijít nakoupit do prodejny i bez objednávky a platit na místě kartou nebo hotovostí.
Kdy bude vyprodané zboží opět skladem?
Na tuto otázku zpravidla nedokážeme odpovědět a proto je lepší si u každé vyprodané rostlinky, o kterou máte zájem, nastavit hlídání. Automaticky Vám poté přijde email o naskladnění.
Proč mi nepošlete fotografie jednotlivých rostlin skladem?
Je nám to velmi líto, ale z časových důvodů pro nás není absolutně možné fotit jednotlivé rostlinky zákazníkům samostatně. Aby to nebylo nefér vůči ostatním, nemůžeme ani dělat výjimky. Děkujeme za pochopení.
Proč mi nelze zvolit Zásilkovna jako způsob dopravy?
Zásilkovna má výrazně omezené rozměry i váhu balíků a proto s ní můžeme posílat pouze menší objednávky s malým počtem položek. Pro větší rostliny je třeba zvolit osobní odběr, popřípadě individuální dopravu jiným kurýrem po domluvě.